Recomandari

Top-RK
Rss

The social network!

Publicat de costyx21 | Etichete: creep scala and the kolacny brothers, facebok, facebook network, oscar, social facebook, soundtrack, the social network | Posted on 20 nov. 2010

     
         Filmul este destul de interesant si dupa parerea mea a fost facut pentru a face reclama la Facebook.

         Recunosc ca acest film are un domeniu in care eu ma pricep si care ma incita foarte mult si anume domeniul IT. Inca un lucru care mi se pare iarasi deosebit de incitant este faptul ca se relateaza o intamplare dintr-un trecut apropriat, se vorbeste despre fondarea a unei "chestii" mari in niste momente de care eu imi amintesc. Trebuie sa recunosc ca pana acum astfel de filme relatau povesti care s-au intamplat inainte ca eu sa ma nasc, si de aceea imi place si mai mult filmul.

         Inca o chestie care m-a marcat este faptul ca acest film are un spirit de incurajare, si care ne transmite ca se poate realiza in continuare proiecte inimaginabile! Dar ca si Google, Yahoo, Youtube si Facebook-ul a fost fondat in America (oare de ce?!) !
         Cred ca filmul va primi o nominalizare, daca nu chiar mai multe ,  la premiile Oscar !


P.S : Mi-a placut foarte mult soundtrak-ul filmului Creep- Scala and the Kolacny Brothers !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu