Recomandari

Top-RK
Rss

Cenaclul "julimea"

Publicat de FloriQUE | Etichete: antena 3, julimea, perversul, poezie, sorin tiganu, targu ocna | Posted on 23 nov. 2010

Prima poezie a lui Sorin tiganu':

Cu vaga ambiguitate
Am fost acolo,divergent
Si rezonand cu “Eu-l”,poate
M-am izolat in transcendent.

Contempland abstract momentul,
Extrapoland la infinit
Si-analizandu-mi ascendentul,
Ei mi-au dat,de m-au julit.

Si mi-au exfoliat eczema
Pe fondul unei stari de trac
De pe antebratul ce cu vremea
Eu m-am tot chinuit sa-l fac.

Un erudit,ca nimeni altul,
Un caracter duplicitar
A tasnit sec,marind ecartul
Dintr-un impuls,dar in zadar.

Caci meditand in alta lume
Plin de catharsis,am luat forma
Unui platonic ce-si expune
Perversa ca pe Targu Ocna.

Persuasiv fiind in esenta
Eu le-am indus metempsihoza
Ei mi-au expus a lor clementa
Accelerandu-mi sec nevroza.

Si-ntr-al meu ego,plin de cute,
Putin ambiguu,am spus asa:
“Degringolada-i o virtute!,
Pai…ori suntem golani,ori ba!”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu