Recomandari

Top-RK
Rss

BUTE E FANTASTIC! L-a facut KO pe Andrade in runda a patra

Publicat de Dark Spinning Shadow | Etichete: Andrade, box, Bute, HBO, kombat | Posted on 29 nov. 2009



Bute si-a pastrat fara probleme titlul mondial la super-mijlocie in versiunea IBF. "Acesta este adevaratul Bute" a spus romanul imediat dupa meci.


"Mi-am respectat planul, m-am antrenat din greu cu parteneri foarte buni. Am ramas calm si-am obtinut tot ce-am vrut. Ma simt exact ca Lennox Lewis cand si-a luat revansa cu Rahman. Acesta este adevaratul Bute, primul meci a fost doar un accident. Va multumesc tuturor, mai ales celor din Florida alaturi de care m-am antrenat" a spus Bute imediat dupa meci
S-A TERMINAT! BUTE RAMANE CAMPION MONDIAL! FANTASTIC! "E un boxer de mare clasa" spune si Lennox Lewis! O directa de stanga l-a pus prima oara la podea pe puternicul Andrade. Mexicanul s-a ridicat rapid, dar doar pentru a primi o lovitura la corp PERFECTA! Andrade nu s-a mai ridicat si a doua oara. Descris de americanii de la HBO ca o "stanca", Andrade a fost redus la stadiul de pietricica de marele nostru campion! BRAVO BUTE!!!
Runda 4: ANDRADE E LA PODEA! Revine in meci dar atmosfera e incendiara iar Bute domina! INCA O DATA! BRAVO LUCIAN! ANDRADE E APROAPE TERMINAT!
Runda 3: Excelent loveste Lucian! Doua directe de stanga il clatina pe mexican! Bu-te, Bu-te se striga din tribune. "E demoralizant sa lovesti atat de clar cum o face Bute si sa-ti vezi adversarul ca nu se resimte. Te gandesti ca poate nu ai forta in brate" spune fostul campion mondial la categoria grea, Lennox Lewis.
Runda 2: Andrade a echilibrat meciul in a doua runda, a tinut mai mult centrul ringului, dar tot Bute a trimis mai multe lovituri. "Nu lupta asa cum vrea el" a fost sfatul antrenorului sau.
Runda 1:Bute boxeaza excelent, prima runda i-a apartinut in mod evident. "Ramai calm, pari prea crispat" i-au spus antrenorii in colt.
A inceput prima runda! HAI LUCIAN!
Nebunie totala in Pepsi Colisee - Lucian Bute intra in arena unde 16,000 de canadieni au venit sa-si vada idolul. Michael Buffer s-a facut cu greu auzit la prezentarea lui Bute!
Lennox Lewis: "Am vorbit cu Bute, nu e deloc multumit de primul meci cu Andrade. Mi-aduce aminte acel meci de infrangerea mea cu Hassim Rahman"
"Rechinul" Diaconu e si el prezent la meci pentru a-l sustine pe Lucian. Sala din Quebec fierbe inaintea main-eventului.
S-a incheiat si ultimul meci inainte de Bute vs Andrade - o uriasa controversa! Funeka vs Guzman a fost vazut ca egal de arbitri desi toti cei din public au vazut o victorie clara a sud-africanului Funeka. "E incredibil" spune si Lennox Lewis.
Meciul lui Bute va fi comentat pentru HBO de legendarul Lennox Lewis!
Romanul este cotat cu 1.45 pentru o victorie la puncte, in timp ce Andrade are o cota de 11.00. Un succes prin KO pentru Bute are o cota de 6.00, in timp ce Andrade e cotat cu 5.00.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu