Recomandari

Top-RK
Rss

Adi Minune recunoaşte că şi-a înşelat soţia: "Am 200 de gagici, nu una"

Publicat de Dark Spinning Shadow | Etichete: Adrian ninune, femei, Manele, manelisti | Posted on 16 dec. 2009

După ce au apărut informaţii in presă conform cărora Adrian Minune işi inşală soţia, celebrul manelist a mărturisit cu nonşalanţă că de fiecare dată cand are ocazia apelează la compania altor doamne.

Manelistul a declarat, astăzi, în emisiunea Acces Direct că nu va renunţa la escapadele sale nocturne, deoarece soţia sa, Cati, îi iubeşte enorm şi nu-l va părăsi pentru nimic în lume.

"Eu am 200 de gagici, nu una. Persoana alături de care am fost surprins este o doamnă care mi-a ţinut companie în acea seară. Soţia mea a aflat, m-a certat, mi-a dat câteva palme, însă nimeni nu ne va despărţi vreodată. Îmi iubesc prea mult soţia şi copiii, dar ca orice bărbat mai calc strâmb. Cu toate acestea n-o voi părăsi pe Cati nici într-o mie de ani pentru o altă femeie. Nici ea nu m-ar lăsa pentru nimic în lume şi pentru asta le mulţumesc copiilor mei", a  declarat Adrian Minune.

"Îi cer iertare soţiei mele"

Pentru că aventura lui nu a rămas secretă şi a fost prins cu mâţa-n sac, manelistul i-a cerut iertare soţiei sale căreia i-a promis că nu o va mai înşela niciodată "cu acea doamnă"

"Îi cer iertare public faţă de soţia mea, însă vreau să spun că imaginile cu mine şi cu femeia cu care am fost demonstrează să Adi Minune îşi trăieşte viaţa. Îi promit că este ultima dată când am înşelat-o...cu acea doamnă", a  adăugat manelistul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu